Internetowe wydanie tygodnika “Wprost” poinformowało na swoich łamach, że Platforma Mediowa Point Group wycofuje wniosek o koncesję dla kanału społeczno-religijnego w ramach konkursu na zagospodarowanie miejsc na pierwszych multipleksie (MUX-1) Naziemnej Telewizji Cyfrowej.

Wprost informuje, że spółka złożyła ofertę w momencie, gdy jej zarząd uzyskał informacje, że telewizja Trwam nie będzie występować o tę częstotliwość. Telewizja ojca Tadeusza Rydzyka ostatecznie jednak przystąpiła do konkursu. “Szanując jej dorobek” – pisze w specjalnym oświadczeniu prezes PMPG, Michał Lisiecki – “oraz dorobek i zaplecze społeczne jej twórcy (…), a wbrew czystemu rachunkowi ekonomicznemu, wycofujemy nasz wniosek o koncesję na rozpowszechnianie kanału społeczno-religijnego z konkursu o koncesję na MUX-1”.

Wniosek o koncesję dla kanału społeczno-religijnego Point Group złożyło poprzez spółkę zależną – Media Works. W razie otrzymania koncesji kanał miał być tworzony przez Media Works wraz ze spółką Astro. Media Works nadal ubiega się o koncesję dla kanału edukacyjno-poznawczego.

Źródło: Wprost/Platforma Medialna Point Group

Share and Enjoy !

0Shares
0 0