Kanał edukacyjno-poznawczy spółki 4fun Media SA nie znajdzie się na pierwszym multipleksie (MUX-1) Naziemnej Telewizji Cyfrowej. Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji odrzuciła wniosek tego nadawcy z przyczyn formalnych – poinformował press.pl.

W złożonym przez 4fun Media wniosku nie było wszystkich wymaganych dokumentów dotyczących akcjonariuszy. Po wyeliminowaniu tego nadawcy o miejsce dla kanału edukacyjno-poznawczego na MUX-1 ubiegają się jeszcze: Discovery Polska (kanał DMAX), TV Spectrum – spółka grupy ZPR, Media Works – spółka platformy Mediowej Point Group, rolniczy TVR (TVE), Edusat, TVS i spółka Apella – udziałowiec Fratrii, wydawcy tygodnika “W Sieci”.

Konkurs na MUX-1 toczy się w czterech kategoriach (także dla kanału społeczno-religijnego, filmowego i dziecięcego). Zwycięskie stacje będą mogły zacząć emisję naziemną, gdy w kwietniu 2014 roku MUX-1 opuści Telewizja Polska.

Źródło: Press

Share and Enjoy !

0Shares
0 0