Telewizja Polska wydała specjalny komunikat, w którym podała, że występuje na drogę sądową przeciwko “Gazecie Polskiej Codziennie”.

Komunikat Telewizji Polskiej:

W związku z artykułem pt. “Skandal. Rozrzutność w mediach publicznych. TVP wyda 3.5 mln zł na Sekielskiego” opublikowanym w czwartek, 2 sierpnia 2012 r. przez dziennik “Gazeta Polska Codziennie” informujemy, że Telewizja Polska występuje przeciwko GPC na drogę postępowania sądowego.

Artykuł red. Anity Gargas zawiera informacje nieprawdziwe oraz sformułowania, które godzą w dobre imię TVP.

Źródło: Telewizja Polska

Share and Enjoy !

0Shares
0 0